söndag 2 augusti 2009

Some Kinda Hate!

you call me antisocial. youre fucking right. cause i hate this motherfucking world and every motherfucker inside!

Förra lördagen så vägrade jag att åka sista bussen hem till taberg så jag stal en cykel istället. Igår så åkte jag den sista bussen hem. FY FAN! Det var fan helt fullt på bussen och 90% av alla på bussen var onyktra och dumma i huvudet. Jag förstår inte hur man klarar av att vara busschafför på sista bussen hem. Jag tycker synd om dom. Jag ska utbilda mig till suicidebusdriver och köra sista 25:an mot Taberg en lördag sen när det är som mest folk på bussen så ska jag köra in i närmsta bergsvägg eller ut för första bästa stup (alla måste dö). Har jag inte turen att hitta något stup eller bergsvägg så ska jag köra långt ut i skogen och döda alla med motorsåg. Jag har aldrig upplevt mig så jävla dum i huvet som dom 90% på bussen igår. Just det jag är ju ingen idiot som hänger på Centrum, Karlsson eller huset. DÖ! Jag ångrar absolut inte att jag cyklade hem förra lördagen.

Jag måste flytta från Taberg snart innan jag blir en psykstörd mördare! Jag blir tokig.

1 kommentar: