måndag 24 augusti 2009

Dåligt!

Jag har inte orkat blogga på några dagar som kanske märks. Men jag kan ju vara lite snäll och skriva lite skit idag :)

Helgen:
Fredag: Det var det spelning på kulturhuset och det var så jävla bra. Gött häng med massa trevliga kompisar. Jag stannade dock inte länge i stan utan jag åkte hem 21.30 alla andra skulle på maskerad hos minna. Jag orkade inte följa med för jag hade inte ätit något alls den dagen. När jag kom hem hade världens underbaraste tjej gjort god mat till mig :) potatis i ugn, vitlöks bröd och tzatsiki.

Lördag: Vi åkte in till stan och a6. På a6 köpte jag alkohol till kvällen. Efter det så skulle vi repa (inte med Urinator). Det går så jävla bra när vi repar. Vi har repat 3 gånger och vi har redan 6 låtar. Vi håller på att diskutera om ett bandnamn och vi har några förslag men har inte riktigt bestämt oss. Efter så gick jag, Freddie, Gabriel, Grahn och Ludde och satte oss vid peset och drack öl & kir. Ludde åkte hem lite tidigare än oss andra. Vi andra gick till Waffis där satt vi tills dom stängde. Dom hade kvällens öl på Waffis som kostar 29 riksdaler. Helt okej. När dom hade stängt så stod vi utanför Waffis och gjorde inget alls. Freddie spottar på marken och då kommer det fram en jävla idiot i kostym och säger "det är ju inte särskilt fint att spotta på marken" vi alla blev väldigt förvånade och jag sa till honom "näe inte om man har kostym kanske!" Gabriel spottar precis framför honom och man kunde verkligen se hur arg han blev. Han börjar gå men tittar argt på oss hela tiden. Freddie pekar finger åt honom och han blir ännu argare och funderar på att vända men då kommer hans kompisar som hindrar honom och tar med honom bort från oss. HAHA! Jävla typ som tycker att det är ofint att spotta på marken. vart ska man annars spotta? Vi åkte hem till freddie med sista bussen till habo. Vi drack mer öl och lyssnade på Black Sabbath och kvällen blev fullbordad. Sen gick vi och la oss. Grymt bra kväll.

Söndag: Jag var bakis som fan när jag vaknade och tog tåget in till stan och träffar Nikki! Vi tar bussen hem och byter om sen åker vi ut till Målskog till min mor och syster. Vi får god mat sen åker vi hem och har myskväll och kollar på Män som hatar kvinnor. Mycket bra film.

Det var helgen det. Idag har det inte hänt något alls. Jag sitter här och lyssnar på Axegrinder och väntar på Taco-kvällen!

2 kommentarer: