lördag 8 augusti 2009

SDS!

Igår tillbringade jag kvällen hemma hos Jacob i SDS mansion. Det var en helt underbar kväll. Vi grillade, drack öl och lyssnade på bra musik. Jag älskar livet ibland. Det känns lite fel att skriva om detta för världens bästa Freddie har redan skrivit ett helt lysande inlägg om det, men men. Ett helt underbart ögonblick igår var när jag och Sebbe hängde vid räcket på altanen och "Broder Daniel - When We Where Winning" börjar spela. Det var mysigt och Sebbe är bäst. Vi kollade även på Young Ones (som är så jävla roligt) Ludde och jag hade varit peppade hela dagen. Tack för en underbar kväll mina vänner. Tack jonas för den goda quorn korven, den gjorde susen.

Nu sitter jag hemma i min ensamhet, lyssnar på Jens Lekman och väntar på min underbara familj. Idag ska Nikkis syster Lina sova här och det blir Taco-saturday :D


btw katten är knäpp!

3 kommentarer:

  1. kan du inte säga så när jag kommer också till dig :) jag hoppas de !!!

    SvaraRadera
  2. du såg ut att behöva korven! tack för igår, vi ses snart. ha det bäst.

    SvaraRadera
  3. du är fin min vän. och ja, det var ett fint ögonblick. jag har suttit och lyssnat på broder daniel hela morgonen.

    SvaraRadera