måndag 17 augusti 2009

Far from fucking clever!

Idag har familjen varit inne i stan hemma hos mormor Malin. Det har varit en trevlig dag. Alla flickorna (Nikki, Malin, Lina & Filippa) skulle spela massa spel men det orkade inte jag idag. Jag var istället smart och tog med mig mina rit grejer. Jag har inte ritat på jätte länge nu, vilket är mycket dumt. Jag borde rita oftare. Jag gillar att rita och sånt men nu på sista tiden så har jag varit så oinspirerad.

Det blev inget repa idag utan det blir imorgon 14.30 pepp! Imorgon måste jag även ringa till min arbetsförmedlare och fixa med min praktik. Jag känner mig lite deppig för sommaren börjar ta slut. Det har ju varit en sjukt bra sommar och jag vill tacka min familj, vänner och min penis för det. Men jag hoppas att hösten/vintern blir minst lika bra om inte bättre. Det kommer ju hända så mycket nu i höst. Jag hoppas att det blir mycket repa och många spelningar. Jag vill spela in en 7". Hösten/vintern ska nog allt bli bra om jag bara vill.

en spexig bild på familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar