tisdag 14 december 2010

The chapel of ritual!

För ett antal veckor sedan, runt min födelsedag, så beställde jag årets mest hajpade skiva från Rise Above. Jag fick pengar av mamma i födelsedagspresent. Jag har gått och väntat på att den ska komma i flera veckor och igår så kom det äntligen en avi med posten.

Jag gick till Preem efter att vi hade vart ute och affischerat i flera timmar. Det var svinkallt ute och jag ville helst inte gå den omvägen hem, men jag tänkte att det är ju värt om jag får min skiva. När jag väl kommer till Preem och lämnar fram min avi till han i kassan så skrattar han åt mig och säger "den här kommer ju inte in förens imorgon". Jag hade läst fel på avin. Det stod alltså 14/12 inte 13/12. Jag blev aningen bitter och gick hem och satte mig i soffan.

Men idag så kunde jag iallafall gå och hämta den. Så jävla värt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar