fredag 31 december 2010

2010 Stick!

2010


Det bästa rent allmänt!


1. Min son Roky som föddes 28 oktober

2. Nya lägenheten på Myntgatan

3. Allt med Nikki & Hwila

4. Snick Snack (fast vi aldrig repar)

5. Alla underbara vänner


Musik

1. Kvelertak - S/T

2. Masshysteri - S/T

3. Ghost - Opus Eponymous

4. Black Breath - Heavy Breathing

5. Watain - Lawless Darkness

6. Fredag Den 13:e - Under Iskalla Fanor

7. Electric Wizard - Black Masses


Live

(trots att jag varit väldigt frånvarande under 2010 så har jag lyckats se mycket bra band)


1. From Ashes Rise @ Punk Illegal

2. Victims @ Punk Illegal

3. Fredag Den 13:e @ Insikten


Sammanfattningsvis så kan jag bara säga att det har varit ett underbart år och jag hoppas verkligen att 2011 kommer bli minst lika bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar