fredag 4 september 2009

Fy Fan vad jag hatar jävla papperssverige!!

Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan kan fan dra åt helvete! Idag är jag så jävla förbannad på dom jävla asen. Jag skulle fått mina pengar igår, men det fick jag ju inte alls det. Inte idag heller. Jag kan nästan lova att det är arbetsförmedlingens jävla fel. Dom har säkert slarvat bort mitt papper och inte skickat in det till försäkringskassan. Detta innebär ju att jag inte får några jävla pengar. Kan någon vettig människa berätta för mig hur jag, Nikki och Hwila ska leva på -11kronor? Pengar = skit!

Ge mig ett jobb bara så jag slipper all jävla skit.
http://www.wapiti.se/catalog/images/AFstor.gif

3 kommentarer:

  1. Sverige= Sista kommuniststaten //DAD

    SvaraRadera
  2. hörde att de söker jobb på elgigantens lager, testa där

    SvaraRadera
  3. Vilka jävla svin säger jag bara.

    SvaraRadera